Tuesday, April 17, 2007

المنتدى الاعلامي العربي


المنتدى الاعلامي العربي

اسم جميل خالص يجمع كل العرب الاعلاميين من كل الوطن العربي ، احلى حاجة انا ان شاء الله رايحة النهاردة وعارفين لية النهاردة و مرحتش مبارح مع انو كان اول يوم لي امبارح؟


عشان نجيب سويرس حيكون لي فقرة مخصصة لي وانا بموت في الرجل دة مع انو مش كل حاجة بقولها بكون معا ومقتنعة فيها بس بكون فخورة انو عربي بغض النظر عن الديانات صاحب اكبر الاستثمارات بشتى القطاعات وهو كمان حسب اطلاعي المؤثر الاول على بورصة مصر واستثماراتو الجديدة بضم قناة اعلامية مصرية ، وزي دايما سويرس ما بيدخل في اي قطاع لو كان مش مالي ايدو منو او مش فاهمو مش زي اصحاب رؤوس الاموال الي بس عاوزين يستثمروا السلام

هو بحط افكار ويخطط صح ينفذ ويختار الاصحاب ذو الكفاءة في كل قطاع بيشتغل في

مش مشكلة يمكن كثير منكم مش بيحبو او مقتنع بكلامي انا بس مبسوطة لانو كمان بشغل ايدي مصرية يمكن انا برة مصر وفي حجات مش بعرفها بس الي بعرفو انو باستثماراتو دي شباب كثير فتحوا بيوت وبياكلوا وبيعيشو


انشاء الله لما ارجع ححكيلكم عن لقائي معا ومع ناس كثير مثل جورج قرجاحي وناس كثير


على فكرة ممكن اغيب عنكم فترة اسبوع ونص عشان بكرة ان شاء الله مسافرة

حتوحشوني كلكم

2 comments:

Anonymous said...

كلنا ترقب

:)

Anonymous said...

جزاكم الله كل خير على ما تقدموه من معلومات
فى طريق نشر ثقافة الاستثمار الحر وتوعية المستثمرين
ننتظر مشاركتكم المتميزة معنا
وكل عام وانتم بخير
اخوكم
مشرف اكاديمية البورصة
http://www.eboursah.com