Thursday, October 4, 2007

نفسي اكتب


بقالي فترة نفسي أكتب، أكتب واقول حجات كثيرة بحسها، بشوفها، بسمعها وممكن مش بفهمها

نفسي أكتب كل يوم حاجة وكمان لو أمكن أكتب كل ما تيجي حاجة في بالي

بس للأسف ايدي كانت مش مسعداني اني اكتب غير ان الشغل في الفترة دي من السنة عندي جامد جداً الحمد الله

وكمان لو كتبت كل يوم بوست ممكن تزهق مني

نفسي عبر عن الي جوايا أول بأول


عارفين حاجة، عندي شعور غريب :)

مش الرواية ماتخفوش ههههههه

شعور الاستغراب

والله بجد مستغربة من نفسي جداًُ، الفترة الي فاتت أكتشفت حاجات غريبة عمري ما عرفتها عن نفسي، هي شكلها كانت موجودة بس انا ماكنتش شايفاها فية او فاهماها

الشعور دة كأنك بتتعرف على شخص جديد لأول مرة تتعرف علي وهو غامض جداً ،بس الغريبة انو الشخص دة انت؟!!!؟

اتكلمت كثير ومش عارف الشعور دة اي المهم نرجع للموضوع الأصلي، الي المواضيع والأفكار الي كانت تيجي على بالي اكتبها حعملها على شكل نقاط مختصرة والي عاوزني اشرح اكثر واكتب بوست كامل في موضوع من الي حذكرها يتفضل ويقول


حملة شركة زين الإعلانية- MTC سابقاً*


عماد الدين أديب في زائر الليل*


أجازة العيد*


الحب والجواز والطلاق ومعانيهم*


معاني جديدة اتعلمتها (الآية، السورة، القرآن)؟*


مسلمين من اصل غربي*


وحشتوني بجد كلكم ومتأسفة اني مش بعلق في المدونات بس بحاول اشوفهم على قد ماقدر ومتشكرة على كل الي اطمن على صحتي بكافة الطرق الاساليب للأتصال بي

:)

تحياتي المنعشة

ملاحظة: على فكرة النهاردة لابسة أصفر جامد جدأ

11 comments:

Nani said...

السلام عليكم
انا الاولى هيييه
بجد صورةالكركعة حلوة
فاهمني يا ليموني يا اصفر
:)

اسكندراني اوي said...

يا منعشه
اهلا وسهلا بيكي نورتي يا ست الكل
ربنا يقويكي على الشغل
والله هو لو عن اجازه العيد طبعا يكون جميل
وفي انتظار انتعاشاتك

فى القلب said...

بصى يا أخر نعنشه

لوكتبتى كل ساعه مش كل يوم مش هنزهق
ده أحنا عايزين نتنعنش بيكى كل لحظه


كل المواضيع الى قلتى عليها مستنبنك تعنشينا بيها

غمض عينيك said...

ليموناده يانعنششششششه
ايوه كده نورينا ونعنشينا

انا بقا عايزك تكلمينا في كل النقط دي
وبراحتك

احنا معاكي واحده واحدة

مستنينيك
انا قاعد اهوه على باب المدونة
سلام مؤقت

سندباد said...

اكتبي محدش هايزهق منك ولا انتي هاتزهقي منك
بس ليه اللون الاصفر
تحياتي

Hannoda said...

بحس زيك كده كتير

وبقوم جري على برنامج وورد
وأكتب اللي جواي بالحرف

ولما كنت بقعد ع البحر في الأجازة و دماغي تشتغل كنت بسرعة أطلع النوتة و أكتب

لحد ما بقى عندي حكايات كتير متراكمة

ممتع جدا تطلعي اللي جواكي في ساعتها يا ليمو

بتحسي براحة شديدة

و بتكون لحظ ولاده الفكرة في دماغك هي ده أصدق لحظة ممكن تتكلمي فيها عن الفكرة ده

أصل سبحان الله.. عقل الانسان ده عضو غرييييب جدا

على قد ما هو مبهر في أداءه
على قد ما هو هلامي صعب تملكيه أو تثبتيه أو تمسكي فيه فكرة ما بسهولة

مشتاقة جدا للي عند يا ليمو

S H A H said...

اصفر و ليمونادة طبعا كدة لايق, حتى الوانك مرحة

بوصي بقى انا احب اختار موضوع العيد, يمكن تنزلي مصر و نشوفك بقى

مستني بقى البوست ده

Lemonada said...

nani:
وعليك السلام يا حاجة
انت حاجزة الكرسي الاول في رمضان عندي ولا اي

--------------------------
اسكندراني اوي
ازيك يا معلم اخبارك اي
اجازة العيد ماشي يا عم حنقول ونكتب عنها
:)

Lemonada said...

في القلب
مش عارفة اشكرك قد اي على سؤالك وذوقك
بجد اخجلتم تواضعنا
:)
------------------------
غمض عينيك
ازيك اي دة ناني اول مقعد وانت قاعد على الباب
يابختي :)

Lemonada said...

sendbad
ازيك
فينك من زمان
الأصفر لي
معقولة السؤال دة
ليموناضة واصفر ونعنشة :)
----------------------------

هنودة
ازيك يا عسل
واحشااااااااااااني جدا جدا
وانت عارفة معزتك عندي
وعارفة ان في حاجات كثيرة بتجمعنا
عقبال مانتجمع ونشوف بعض
هههههههههههههه
--------------------------
شاه
انزل مصر
المرة دي حغير الاتجاه
نازلة مصر بس مش مصر
حزورة دي

S H A H said...

يبقى نازلة شرم بس, و لا قولك هتنزلي طابا صح؟؟