Wednesday, June 4, 2008

الحياة صعبة وعويصة


هيلا هوب وهيلا ليصه لو تكون صعبة وعويصه

الاغنية بجد بسمعها وانا بجد تعبانة ومنهارة بس بتلاقي ناس واقفة جمبك وبكلمة واحدة تخليك تحس ان المشاكل والهموم راحت عنك

بقالي فترة مش بكتب، الحياة عندي اتقلبت 360 درجة وشكلها لسة حتتقلب اكثر واكثر على ما يجي اخر السنة

بس انا متفائلة والتغيير جميل واحنا اهو بنكبر ونتعلم

فيها اي لو اتعلمنا في سنه واحدة عن مليون سنه

بنبقى برضه احسن من غيرنا

عشان لسه الصبح بنصحى ونكون بصحتنا وحولينا اهلنا وبنلاقي اكل

الحمد الله

ليمو :)

9 comments:

Nani said...

السلام عليكم
الله يعطيكي العافية
الك وحشة يا سكرة

اسكندراني اوي said...

يا منعشه
انتي فيييييييييييييييييييين

يا منعشه ال 360 درجه معناها انك رجعتي لنفس نقطه البدايه ودا شيئ كويس
هههههههه

كان الله في عونك

تحياتي

أحمد سلامــة said...

أه درس اتعلمته في فترة من حياتي
هو ان لسه هتعلم كتيييييييير
والحياه مفيهاش اي ضمانات على راي فيلم السلم والتعبان

فيييييينك؟؟؟

truelove said...

ليمووووووووووو الوحشة ااقصد الي وحشاني يعني ااقولكيش تعالي نغني ليها زي خالد ما بيقول " حبتها ولا محبتهاش هي الدنيا ولازم تتعاش وحشااااااااااااني قوي "

Muhammad Mammdouh said...

ربنا يعين حضرتك ولسة

Lemonada said...

Nani
ازيك يا بت
انا عارفة مختفية جدا بس الشغل واخد كل وقتي
الحمد الله بس على كل شئ
-------------------------
اسكندراني قوي
يا مرحبا بكل اهل اسكندرية
كنت اقصد ب 360 درجة اني رجعت ببدايه جديدة لحياتي بكل اشكالها وانواعها

-----------------------
احمد سلامه
ازيك يا مستر كوفي
الحياة مفيش فيها ضمانات صح بس احنا لازم نكون صبورين والحياة لسه حلوة حتى بعد كل الي بمر في
في حاجة واحدة بتكون في حياة الواحد حلوة بين كل الظروف الوحشه والمتغيرة والجديدة الغريبه الي مش متوقعة بس الحاجة الحلوة دي بتخلي عندك قوة غريبه

Lemonada said...

بيييييييييييبو
ازيك يا قمر
والله صدقيني انا اصحابي الي ساكنين جمبي مش بشوفوني امال انت ازاي
ما علينا
المهم انا كويسة الحمد الله
وكفاية ان خالد سليم الي يغني مش مشكلة الكلام بقه
كدة والله انت خلتيني ابتسم :)
سلام يا قمر

Lemonada said...

ma7amad
اي يا عم الاكتئاب ده لي كدة بس
على فكرة انا صحيح مضغوطة وعندي شغل وشكل حياة جديد ومسؤوليات جامدة في البيت وفي الشغل بس يعني لو اكتئبت كدة مش حنجز حاجة
وانا انسانه طموحة جدا و بحب اتحدى نفسي
خلاص على كدة ردي بقه محاضرة جامعة
سلام انا راجعة للشغل

Anonymous said...

مهما كبرنا لسه حجات كثيرة ما تعلمنهاش
من أى واحد ممكن نتعلم
مهما كان هذا الشخص
فكلنا بشر ولا أحد أفضل من الاخر الا بالتقوى و العمل الصالح